Om min familj

Jag bor på mina föräldrars hus med min föräldrar och min bror. Min bror är äldre än mig, han född tjugotre i feruari, och jag är tjugo.

Min mor levde i Adelaide sedan hon föddes, förutom några år bor interstate i Tasmanien. Min far föddes i Queensland, och han levde i många stater, tills träffat han min mor. Jag levde i Adelaide min helt liv hittills. Min morbror (hennes bara syskon) lever i Victoria, med min kusiner. Min fasträr lever i Queensland, med min farfar och farmor och min andra kusiner. Min morfar och mormor både död.

Jag tycker om Adelaide och vill ha lever här min helt liv, förutom helgdagar, men jag ibland sorgligt att min familj lever så långt borta. Det är svårt på jul eftersom min vänner har stor familjer och bringa dagen vid dem, men vi har ingen.

Det finns ingen jobbar för min bror i Adelaide i hans grad, så honom får komma att flytta interstate snart. Min familj i Adelaide är inte nära, även vi lever tillsammans, men det kommer att vara sorgligt om han går.

Detta börjar låta som en sorglig historia, så jag kommer att säga något positivt. Även min mor och jag ofta tycker illa om varandra, vi är börjar att laga vår relation.

Leave a Reply

