Resan hittills och senaste upptäckterna

Tack till dessa vem hjälpte mig genom att korrigera mitt förra inlägg.

Jag hittar lär mig svenska grammatik svårt. Frasen ‘kommer att’ är ofta se jag, men jag förstå inte när att använd det. Är det futurm?

Jag ha blev lär mig svenska för två månad nu, så jag ha lär mig redan mycket. Jag hittar mest svårt adjektiv och adverb, och de är svåra att kommer ihag. Jag också förstå inte verb tempus, men jag men jag har inte försökt att lära dem än.

Leave a Reply

